Google+ Followers

června 20, 2013

aha . a jak , nevíš ?

přestavuju si kávu v hrníčku, na kterým je makový květ .
je mi zvláštně nostalgicky, píšu na stroji a napsala jsem toho hodně , Hodnota ?
jsou lidé, kteří mě stále fascinují a inspirují
dnes jsem četla větu : Vyrůst se dá všude 
a nevim, nevim
jeden muž mi řekl : Jsi vesmírná galaxie a pak zmizel
další muž mi řekl :   Možná jsem větší, ale ty jsi hlubší, určitě a pak zmizel
já si dnes tak drbala hlavu šamponem, abych to všechno ........ / zapomněla /
nepomáhá nic, ale poradit umíš skvěle ......chci podzim, dlouhej rukáv, tři vrstvy, klobouk a červený tváře od štěstí, chodit se zakloněnou hlavou a umět dejchat jako předtím
už mě nebaví otevírat srdce, jo, můžeš za to
                                             

1 komentář:

jot řekl(a)...

já Ti děkuju za to že ho čteš!
chci umět dejchat jako předtím, chci umět neslyšet to co nechci, chci umět lítat. neotvírám srdce, už to neumím.