ale chytit dětské pohledy ....

šla po ulici a pak se najednou zastavila, protože mi došlo, co dělám ....a natekly mi slzy do očí .
šla a snažila se každýmu dítěti podívat do očí, potřebovala jsem to ! ...... něco nasát, jim by to neuškodilo a mně pomohlo . Ale chytit dětské pohledy .....
ale chytit dětské pohledy .
a pak, konečně po tak dlouhé době, sehnala knihu : Most do země Terabithia, v knihovně ji měli vedenou, ale děti ji ukradly a nyní asi už vrátily ,) a  ano, pana Šrámka - lék .
natrhala kopřivy, ale ne holejma rukama, protože jsem srab .
a teď uvařím nejlepší kulajdu světa, protože jsem se rozhodla . ne, že by poslední dvě věty spolu souvisely ,)
hoří mi hrudník, víte, chtěla jsem vykašlat pár srdcí, protože jsou zlomený, ale nejde to . a bolí .
myslím, že je musím utrhnout . do večera, do deseti let ?
zejtra jdu běhat a doufám, že bude pršet a vymyje mi to hlavu a ošlehá klíční kosti, který se budou cítit svobodně . předklonila jsem hlavu, nechala spadnout vlasy a přijala déšť na krk . měl to celé zchladit a?
NIC .
bude dobře, vím to . protože já nejsem z cukru a ty nejsi ze železa .



Komentáře

Oblíbené příspěvky