monology . ty se ještě neznáš ?!

tolik se mi dnes nechtělo mezi lidi .
myslim, že jsem se dnes neusmála .
TÝNO . / jdi do hajzlu, až se pohladíš /
co v těch očích furt hledáš ? jít na konec je asi takový sdělení, jako že vesmír je nekonečnej .
pearl jam - black . hlavně konec , konce jsou nejlepší ?!
já toho tolik ještě nevím, jak odstřihovat lidi a nepouštět si je do duší, na logopedii se učit říkat sbohem a pak , lehce se usmát v křeči, kterou chtěj
učit se zapomenout vůni a žíly na pravý ruce, který jsou od shora až dolů
tvý korále a růst obočí a talent
co mi na to dáte napít ? 
co píchnout pod kůži ?
a pak se objeví "věci", pro který musíš zase umět fungovat a přestat s tímhle sebemrskačstvím, protože JÁ není nejdůležitější
jsou lidé, co Tě potřebují mnohem více










Komentáře

Oblíbené příspěvky