ONI .

včera jsem byla na dvou výstavách, dlouho jsem neviděla nic tak hezkého, http://www.bbkult.net/redaktion/details/13711969586263.html 
a pak na ještě jedné výstavě v Masných krámech, též v Plzni, měla jsem to štěstí, že zrovna zkoušeli na večer, hráli na housle, klarinet, dva kluci zpívali, jeden už byl v obleku a druhý měl otahané triko a šortky a hlasy měly takové, že to vedlo k pláči v dobrém slova smyslu .....vše za doprovodu klavíru. A já přitom mohla prohlížet Čapka, Zrzavého, Kupku a jiné ....... kouzlo a síla ! a pomoc na duši !
Doporučuji. Zakoupila jsem i pár pohledů , viz. níže ...
Chittussi, Špillar, Švabinský, Preisler, Filla, John, Kupka, Medek .
Některé obrazy mě bodaly svojí krásou a na jednom, byly ženy v baru u Stepního vlka .
Vím, jak hudba je krásná, ale včera mi došlo, jak moc a neskutečně, je silná . To spojení bylo famózní .
P.s. a navíc v galeriích je tak o dvacet stupňů méně, než venku ,)










Komentáře

Oblíbené příspěvky