dlouhé dny .

dny jsou nyní dlouhé , hodiny spánku za poslední tři dny, bych spočítala na prstech ruky . až dnes !
konečně vyspaná, hraje pearl jam, jím vesnickej jogurt s marmeládou, piju roibos a mohu psát .
můj muž vaří a jsme spolu po dlouhé době doma, volný den .
včera jsem se vracela z práce domů autobusem a viděla tolik věcí ! bylo to hrozně fajn, nečetla jsem si, neposlouchala hudbu, jen jsem koukala a schylovalo se k bouřce a se stmíváním to bylo nejkrásnější nebe .
cejtila jsem svobodu a klid . že jsou "věci", co maj smysl .
alence popálili srdce a teď ji to bolí, ale snad už příští týden mi ji pustí . když jsem u ní včera byla, přišla k nám paní, co jí je devadesát let a leží s alenkou na pokoji . ta paní chodí o holích a denně prý hodně toho nachodí a nacvičí, vypadá báječně, až by ji člověk zlíbal a přitom tahal za tvářičky . a ta paní přišla a kouká na mě x na alenku x na mě x na alenku a pak říká : vy se znáte jako pacientky ? a já ne, to je moje babička ...
aha a vy tady spolu ležíte ? a alenka pořád nechápala, proč se na to ptá, mně to došlo, naklonila jsem se k alence a říkám ji, paní si, babi, myslí, že mám na sobě župan ! :D
měla jsem takový lehounký přehoz, který jsem došívala,, byl až na zem ..... a babi jen : to víte, ta jejich móda teď !
tolik jsem se tomu pak nasmála !
ta devádesátiletá paní má modrý oči, bílý krátký hladký vlasy, růžovou noční bavlněnou košilku a je nádherná !
ještě se mi nestalo, že bych nemilovala někoho nad devadesát let, otázka zní zní : Proč ?!
dle mého mají jisté hodnoty, slušnost a hlavně ! tihle lidé mají chuť se o sebe postarat, pokud je jen malinký náznak toho, že se uzdraví, nevzdávají to a je jim nepříjemné, někomu viset na krku ....a když vidíte paradoxně jejich bezbrannost, zlíbali byste je, ty vrásky, bílý vlasy ...... vždyť tihle lidé zažili válku, chovali zvířata a teď používají mobily ! ten skok za jejich život, je neuvěřitelný ! a ONI to zvládli, tyhle ohromný rozdíly v době .
kloubouk dolů , vážím si .

Komentáře

Oblíbené příspěvky