DOBA ALENKY ...

dnešek jsem strávila s moji alenkou, v podstatě jsme jen jedly a mlsaly a měly se rády !
a pak jsem po několikáté otevřela krabici s fotkami a vše prohlédla a opět se ptala na některé lidi, kdo je kdo ....občas mě přepadne nostalgická nálada, když vidím, jak alenka zavařuje, jak si donesou se sousedkou zeleninu, angrešt nebo ochutnat pečenou buchtu, říkám si, kdo tohle bude dělat, až tu nebudou ?
jak je alenka čistotná ! a voňavá a je to samozřejmost. i má druhá babi je na tom tak, nedávno mi vyprávěla, když ji praskla plodová voda, jak rychle ještě vysávala, aby po ní nebyl doma nepořádek, když bude pár dní v nemocici :D
a pak ty fotky, některé jsou novější, ale jak byli všichni upravení a krásní !
a jak jsem pochopila, bavit se uměli parádně !
vážím si starých lidí . nebyli líní . 
A ty dvě, jsme my ,)







Komentáře

Oblíbené příspěvky