kristýna .

vnitřní oslava.
šla jsem dnes dělat jiné věci než obvykle. koukat na fotbalový zápas na vesnici, mladí muži a opět pochopení, kolik sil, co obnáší, když se rozhodneš pro  NĚCO . můj budoucí muž se jmenuje hvězda, a je o sedm let mladší . jeho výraz je mračení se . a když běží, lehce se ohne v zádech . to je poznávací znamení .
můj druhý muž, byl malý, ale jeho klíční kosti vyvyšovaly se nade vše . byl rychlý . je krásný .
a došla do baru, o šedesát kilometrů dál. plno. lidé se sdružují, prázdniny . trochu deště . rozstříhané džíny, na triku Jim / miluju Tě / a na vlasy kšiltovka, stará, s páskem dopředu . vyhozené koleno trvá .
dvě vodky, kde našly ještě led . vzácnost , nyní.  potkala jsem lidi s šedými vlasy a v teplácích a baví mě. jsou. existují a dokazují to den co den .
v baru byl muž v saku, co naplat, když měl šortky .
KDO JE KDO ?
co si přeješ ? hmatatelnýho ?
: mám ráda papírnictví, třpytivý samolepky s vílama, průhledné propisky, dobrou kávu, 90. léta  a 30. léta,
všechno starý, lupu jako přívěsek ve tvaru srdíčka, co má slečna marplová .....
: no, to je oříšek, dej nám čas
: ptala jste se ,)
Vyrobila jsem si náušnice, dvoje . tvrdím, že jde o surealismus, protože mohu .







Komentáře

Oblíbené příspěvky