Chodské slavnosti

v pátek vernisáž fotografií, kterou jsme si každý instaloval sám - je to tak dobře, utřídit si fota, tak , jak to dává smysl tomu, kdo je nafotil ....vím o jedné fotografii, která se velmi líbila nějakému starému německému architektovi ....pouť, kde více dětí brečelo, než-li se smálo - tolik jsem se já smála jim a fotila je přitom ! :D jejich matky, čekající na ně pod kolotoči, se na mě zle dívaly. Jeden malej tak moc brečel, že do toho začal tleskat !! zvláštní . 
od té staré paní čarodějky mám korále , dělala je sama, ze starých korálků vytvořila nové .... potřebovala jsem mít něco od ní pro sílu .
a v hospodě viděla pána, co měl džísku, co sháním - plísňová barva, nikde v bazarech není a doma ji už také nikdo nemá - vyhozeno, zapomenuto ....jdu za ním a ptám se, jestli mi ji prodá, ten muž mi byl k prsům a on, že by neměl v čem chodit, že je na slavnostech až do pondělí, tak jsem běžela domů a šla za ním zas a nabídla mu bundu svého muže a on, že ne, že peníze nepotřebuje a že bund má taky dost - NEZLOB SE, DĚVČE ...VY JI MÁTE RÁD, ŽE ? jo, mam, dyť je starší než Ty .... tak děkuju, na shledanou, další den jsem ho potkala zas, jen už na něj zamávala ....ten moment mi to bylo líto, že mi ji neprodal, ale teď jsem ráda, že si ji nechal, protože pro něj něco znamenala ! ach
celé to bylo kouzelné, tři dny 
a včera jsem byla v Besedě na panu Horáčkovi, panu Rumlovi a "jeho" bendu ..... pan Segrado je obrovský a bohužel se to nedá popsat, protože jestli věříte na krásno, koukněte nahoru a tam, někde výš, byl ten večer, vítr foukal do vlasů /konalo se venku/ a ta hudba ! ty hlasy .......... neuvěřitelné a silné, dechberoucí, zavírala jsem oči a plula s  nimi, tolik je to bavilo ! a někdo jde na pana Horáčka a po konci se zvedne od stolu a neřekne ani na shledanou ........ to je tak zvláštní, lidé jsou povrchní - to jste neviděli, jak přišli oblečení ! ikdyž se konalo pod nebem, byla to ostuda, lidé byli v džínech, botaskách ...ohavnost
a pár lidí bylo krásných . bar je ve stylu kolonády, světlý a dlouhý, to bylo další kouzlo
ten den, jsem se nechala ostříhat, protože se mi zachtělo a v kadeřnictví zrovna měli volno .
změna .
za chvíli vyrážím směr Praha - Mucha , lendl .
občas zapomenu, jak potřebuju tenhle svět, abych to byla já .

 Lenka Nová















































Komentáře

Oblíbené příspěvky