představa kamarádství .

....představuju si, jak na mě čekáš před prací a když mě vidíš, usměješ se a zastavíme / se ? /,
dam Ti buchtu, co jsem si schovala od oběda a ty na mě mrkneš pravým okem ....dejcháme .
o práci se nebavíme, přečteš si to v obličeji.
vyprávíš mi o výstavě, co bude, o své ženě, kávě, co jsi ochutnal, o bezdomovci u tramvaje, o cestě ....
jdem někam, kde jsou stromy, nejsou lidé a listí voní jako všude . mé nejkrásnější měsíce .
,, mám ráda, jak není poznat, zda je dopoledne či k večeru "
,,hm, já to nesnáším "
mlha .
ukradli jsme jablka, nejsme ani Eva ani Adam , tys ten večer pomohl bábě do tramvaje a já se usmívala na všechny ožraly světa a rozuměli jsme si .
měla jsem džísku a ty šedý vousy a v rukou stejně čar .
párkrát Ti vadilo, jak se na Tebe nedívám, když mluvíš, ale poslouchám, věř, vím o Tobě ! jen musím pozorovat ještě vše kolem a výš .
napovídala jsem toho dost, ale když jsme se loučili, pamatoval jsi si jen to, jak moc se mi v mlze kroutí vlasy. Ten večer voněly po mandlích - ještě těch nerozloupaných .
Šla jsem pít do baru a poprosila Tě o samotu . pohladil jsi mě po vlasech a zase mrkl .
jsi kamarád, protože jsi všechno tohle pochopil - TO, ŽE SE MI V MLZE KROUTÍ VLASY A TO, ŽE JSEM VELMI RÁDA SAMA A TO, ŽE KRISTINKO, MI SMÍ ŘÍKAT JEN BABIČKA .



Komentáře

Oblíbené příspěvky