zedníci a kafe .

rychlá chůze . víš ?
černý kafe na prázdnej žaludek ve dnech volna , četla jsem článek, jak málokterý presso je dobrý, že i ty drahý stroje na kávu nemaj vyndavací mlýnek, tudíž se nedají čistit tuky, který se tam ukládaj a nejde udělat po pár týdnech dobrá káva , myslím, že mě stačí, když je silná a hořká . dvojitý presso v Tchibu je - ach .
na baráku nám dělají fasádu, je to pavlačovej barák, a já musela sbírat odvahu, abych vykoukla z okna a nabídla těm třem chlápkům kávu, ten jeden - přesně ten typ, který mam ráda, trochu bez zubů, ušmudlanej, šlachovitej - a taky jako jedinej chtěl kafe bez cukru ! ...... podala jsem jim kávu a dala k tomu křupinky a oni byli šťastni a já pak zavřela okno, řekla, že si hrníčky pak seberu ...... nechtěla jsem si nijak extra povídat, leda bysme šli na pivo ? naproti ? a pak si to uvědomila, měla tenhle krásnej pocit, že tyhle maličkosti STAČÍ ! tak proč to všechno kolem ?   PROČ ?!
jdu do knihovny a k zahrádkářům , protože obě místnosti voní .

Komentáře

Oblíbené příspěvky