Filip .

....na fotce/2./, kde je muž a drží si bradu, je to muž tajně milován . vídán tak jednou za půl roku a bývá čím dál krásnější vráskama a dokonalýma rukama, krkem . ten večer jsem neměla strach fotit cizí lidi.
venku je tma  a v hospodě se svítí, šla jsem okolo a viděla kluka, co seděl sám u stolu a před sebou měl papíry, přešla jsem, ale pak mě něco táhlo zpět, tak jsem stála za oknem a dívala se na něj, chtěla jsem zjistit, zda do hospody chodí psát , viděla jsem jen nějaké tabulky, co měl na papíře . šla jsem pryč .
koncert Nicelanda, když je opilý, vyleze jeho podstata a není veselá. tragéd . zpívá hezky . 
na těch fotkách je spousta ženatých mužů . jedna žena mi dala na papírku z diáře telefonní číslo, ať ho dám Nicelandovi, řekla jsem, že ne, dala mi ho, hodila jsem ho do bedýnky, kterou nesl muž kolem , myslím, že v ní byly bagety . 



Komentáře

Oblíbené příspěvky