přemýšlí ještě vůbec ?!

NÁKUP v kauflandu, nákup rozdělen na tři části . Potřebovala jsem zaplatit zvlášť .
Dobrý den, ....bla bla....vše v pořádku ? ...neodpovím, děkuji, na shledanou .
druhá část nákupu, nehnula jsem se z místa, pořád jsem stála u kasy !
Dobrý den, ....bla bla....vše v pořádku ? ...neodpovím, děkuji, na shledanou .
ještě se držím, nic neříkám .
Dobrý den, .........to už jsem nevydržela, začala jsem se smát s říkám, vždyť jsem to pořád já !
je hrozný, jak už to máte naučený, už jste mne třikrát řekla dobrý den a dvakrát na shledanou !
Paní se urazila a začala se omlouvat, že ji maminka učila zdravit a že je lepší pozdravit vícekrát než-li vůbec, ona se urazila ! Vůbec nechápala, že je naučený stroj, který přestal přemýšlet, jen proto, aby vydělala peníze! Nechápala, co ji tím chci říci !
na konci, po zaplacení už nechtěla říci nic, jen řekla děkuji, lehce jsem se k ní naklonila a říkám na shledanou, smála jsem se, když jsem to říkala, ale je to ve skutečnosti hrozně smutný ! A hlavně pak i to, jak se urazí kvůli něčemu, co ode mne vůbec nepochopila, že se jí směju za to, že je slušná a pozdraví ....ach , ach


Komentáře

Oblíbené příspěvky