18 . dne

nikoho nevidět, nikoho neposlouchat, nevnímat, být sama .
dnes v lese .
už jste byli někdy déle sami ? nemyslím pár hodin, myslím třeba dva dny, jaké to je ?
já jsem nadšená .
děláte věci po svém, nikdo nic nechce, nikdo neplánuje.
chodím do lesa skoro pokaždé, když mám trochu volna, na kopci je veliký pařez a na ten se postavím a usmívám se na les, je vidět daleko průřezem stromů, kde vysázeli už nové .
uklízím hodinu denně, déle ne, teď a po práci se vždy odměním, dnes jsem sledovala sl. Marplovou a H. Poirota, prošla se v lese a ve městě, uklidila, uvařila, napsala dopis, vypila kávy, spoustu čajů, zapalovala svíčky, vynesla plasty, protože na to věřím, nalakovala si nehty,šla na výstavu, měli polední pauzu,pověsila prádlo a roztřídila vyprané, nakoupila, zjistila PUK a zapnula si mobil kvůli okolnostem, zase ho vypnu, jen co to bude možné .
prolistovala Xantypu a píšu na blog, vyměnila elasťáky za jiné - delší :D a půjčila Jardovi 2 stovky.

krásný dlouhý den .
ten diář jsem dostala a předělala, nerada dostávám věci, které jsou na celý rok a nevyberu si je .
ráda lidem zvýrazňuji páteře, snad s přáním rovnosti !
taštička je z blešáku, jak jinak, známku jsem nenašla, dopisní papír s obálkou z blešáku, text uvnitř k nezaplacení .
piji punč s citronem .




Komentáře

Oblíbené příspěvky