volno .

první den volna .
začaly mi tikat hodiny na parapetu, zas . nejsou natažené, jsou kdysi natažené .
mám vypnutý mobil již 4. dnem, je to očišťující, když jste pitomí a zadáváte špatný PIN, může vás to do budoucna i potěšit . Musela jsem si tedy koupit budíček, také tiká jak blázen / ne, to je čas /, je to tu jak v hodinářství . Zprovoznila jsem hodinky od Lucinky, kde se přesýpají kamínky, co mají barvu .
jo, hodinářství .
našla jsem pár samolepek, co mi kdysi poslala holčina k nějakému nákupu, už nevím a půjčila si pana Hrabala, se kterým nemám "zkušenost" .
jdu koukat na hercula p.
nosím celý den tygrované šaty, staré .
když nemusíte nikam spěchat, nic řešit, nikoho vnímat a jen mít radost ! děkuju a nevím komu , ale děkuju, že to tak i může být .





Komentáře

Zašek píše…
Příliš Hlučnou Samotu jsem si kdysi vypůjčil, ale nepřemohl jsem se ani přes první dvě souvětí (tedy asi dvě stránky)... nebo nevím, prostě to nešlo, ale chci se k němu ještě vrátit, ale jen k této.

Oblíbené příspěvky