svetr .

Po strašně dlouhé době jsem si něco koupila v obchodu - Tescu, šla jsem pro jídlo a mám svetr. Jelikož je
l é t o , vyprodávali svetry - ano, to nepotřebné zboží a jednotná cena byla 89 Kč ! všimla jsem si jich, když už byl můj milý ve frontě u kasy a tak jsem ho v rychlosti natáhla na sebe, mezitím pozdravila chemikářku, co jsem měla na střední, můj milý se chytl za hlavu a řekl: och Bože, další asexuální svetr a já se usmála, pač to vím, že to je ten pravý - mé zrcadlo ! ,)
a pak mne to trklo, jak nakupuji jen v sekáčích, bazarech, přes net vintage věci, zjistila jsem, jak nádherné mají cedulky, nic, co by člověk znal - alespoň já ne, je to mnohem zajímavější ! celkově mnohem zajímavější, dnes jsem dokonce našla holčinu na blogu, která se stylizuje do 30. a 40. let s kombinací 90ek !
je nás více ! ikdyž rozhodně nejsem tak zásadová a vypadá to dle toho ! :D
VYPLAZUJTE JAZYKY NA LIDI, JEŽ NA VÁS ČUMÍ JAKO na STVOŘENÍ ZE STRAŠNÉHO SVĚTA ! VYPLAZUJTE  V RÁMCI VEŠKERÉ SLUŠNOSTI !
mně se ty jejich rybářské vesty s kapsami a strach také nelíbí !



Komentáře

Oblíbené příspěvky