křovíčko v inverzi .

po dlouhé době červenou rtěnku, nosím teď spíš vínovou, náušnice, co mi luc vyšila k Vánocům, plesnivou džísku, mojí milovanou bundu * a to jsme se šli podívat na výprodej Prostějovské módy, no ty si museli říkat, když jsme vešli :D ........
květiny a ty malý bílý kytičky / křovíčko /, to stálo neuvěřitelný prachy ! to byl nějaký omyl, zbytek jsem nakombinovala s kytkama z Kauflandu, křovíčko měl vždy pan herculepoirot na stole, když pil svůj čaj . venku byla inverze, ne, že by mi to vadilo, doma bylo teplíčko, ne , že by mi to vadilo *
a všechny ty knihy byly vyřazeny, tak jsem je pobrala, některé jen vykuchám na tvoření ...haleluja
mam zvláštní čaj, vypnutej mobil a Milenu, tu čokoládu z dětství ....posloucháme Nirvanu a koukáme na házenou . pfííííííííí












Komentáře

Oblíbené příspěvky