odměna ?


Nejsem pro, aby pokud někdo začne cvičit, hned kupoval na sport od hlavy až k patě. Je jasný, že s jídlem je to jinak..ale nechápu, proč nejít na "trénink" ve starých legínách ..a je dobrý, když si po čase uděláte radost . Když jdu cvičit, spíše je většina spíš vystajlovaných, než aby potili . ale což , alespoň se hýbou .. protein jsem koupila po delším uvažování, na příjem bílkovin jsem měla syrovátku, ještě mám, tu s karnitinem. A "popruhy" jsem si půjčovala od kamarádky, u nás známé jako TRX a sehnala je za 13 eur v Aldi :)..... cena u nás je kolem 800 Kč za ty levnější . Protein stál 17 eur.
Losos výborný *
cvičíte ? lenošíte ? 
já se snažím cvičit denně, aerobní či posil. Břicho se denně může. Jde třeba jen o domácí cvičení, někdy jen třicet minut....jindy delší a skupinově . 


  • pilates
  • powerjoga
  • posilování břicha - břišní pekáč
  • fitko
  • A CHŮZE S HŮLKAMI ! ...jelikož nemám křížový vaz, po běhu  bolí koleno, tak chodím, už cca tři roky, s pauzou v těhotenství ../částečně/ ...
  • a posilování doma nebo pilates dle videí ...dají se najít pěkná videa na youtube a je i veselejší cvičit dle někoho, táhne vás to, neskončíte, kdy chcete, docvičíte .
Jelikož má doma roční holčičku, snažím se, jak to jde ...  a ono to jde ! 







Komentáře

Oblíbené příspěvky