Antonín Kalina

Měla jsem štěstí vidět tento dokument : http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10677298855-deti-antonina-kaliny/415235100021001

myslím, že je nutné koukat od začátku do úplného konce, i když u toho brečím jak želva, ach, jak moc mi přijde potřebné, aby lidé viděli něco takového ! už když jsem viděla jeho fotografii a na ní jeho oči ! hned bylo jasné, že bude něčím obohacen . Jak moc si lidé stěžují a domnívají se, jak jsou důležití, už jsem o tom psala, přijde mi to k smíchu, většina mých denních problémů je naprosto k smíchu a nejsou ničím !
a na jedné oslavě mi známá říká : Chápete to, oni nemají vlastní uličku chipsů ! / mluvila o obchodě / a já si hned říkala, jestli si dělá srandu nebo je tak pitomá ! / nedělala /
a i když se to k tomu moc nehodí, jsou chlapi nebo byli ? kteří mají "koule" ! a těch znám strašně málo
tyhle okamžiky, které jsou v dokumentu zachyceny mi pomáhají k tomu, abych se nerozčilovala u nesmyslů, nestěžovala si tak moc a byla vděčná ! pač opravdu máme vše .
děkuju .

Komentáře

Oblíbené příspěvky