JEDEN NĚMECKÝ ŽIVOT

sekretářka Goebbelse.
včera jsem viděla dokument,byly v něm příšerné záběry z války,
citace Goebbelse,
mám z toho rozporuplné emoce, věřit jí to nebo ne , pochopit to v dnešní době, když víte, teď to víte, co se dělo, přišlo mi, že vše svádí na to, že se to dělo a k něčemu se dostala a nic nevěděla, jaké zrůdnosti se dějí a že jste se nesměli vymykat, jinak šlo o život, ale to přeci vždy, když byl komunistický převrat, také se lidi báli, ale vzepřeli se, stejně tak, jako když Češi bránili svoji vlast před Němci, prostě věděli, že je to správné, věděli, že jde o život, ale bojovali .
/ už brečím /
je to strašně silné, ty záběry z koncentračních táborů, ani jsem se nemohla dívat, zakrývala jsem si oči 
a opět mě to vede k té myšlence a uvědomění, že se máme strašně dobře, vidět úplně nahé zubožené, téměř mrtvé lidi .....úplně bez šatů několik dní, týdnů ? bez jídla, beze všeho ....
ona přiznávala, že byla velmi povrchní a hloupá.
kdo ví, jak by se choval, kolik statečnosti by měl ?
vidíme to i dnes, uprchlíci ...brání snad někdo svou zem ? ne, utíkají do bezpečí....utíkají !
a opět, těžko říci, jak by se člověk zachoval, zvláště, když má rodinu, ale tehdy ti naši čeští muži šli do války, aby bojovali za naši zem, aby jsme byli svobodní !
a my nyní jsme svobodní a chováme se jak pitomci .
ničíme přírodu, nevážíme si ničeho, nakupujeme hory kravin, vyhazujeme jídlo ..
protože můžeme a nic lepšího nás nenapadá .
tak strašně komerční svět .
tolik bych si přála, aby si lidé uvědomovali, co vše mají, že se mají rádi navzájem a že je to celé kouzlo .
ona řekla v dokumentu větu : nezbyl ve mně prostor ....
ach .
řekla, že Bůh neexistuje, ale ďáběl ano a ani spravedlnost, že není.
v dokumentu jí bylo 103 let, pálilo ji to neuvěřitelně !

Komentáře

Oblíbené příspěvky