Dům přírody .

Objevila jsem díky řezbářskému sympoziu v Klenčí pod Čerchovem . Když vidíte, jak mladí lidé umějí se dřevem, jaké mají ruce....ach, strašně "sexy" věc, doslova . Nevím, zda byli Bc., Mgr., PhDr.... atd, ale měli šikovné ruce a pracovali . Dělat rukama se dřevem, to je nádhera . A tento film se promítal v Domě přírody ......hezké i pro naší malou Mínu, hezké i pro mě ....ještě je tam knihovna, jen jsem nakoukla, byla moderní a velmi hezounká, vrátím se tam . a dnes jsme byli tři hodiny v lese, odpolední slunce, žádný teplo, nádhera, ta zelená v mechu, ty silné louky, smola ze stromů ....neumím to popsat, jsem v lese vděčná, dojatá, šťastná a hezky smutná zároveň, pokorná a dýchající. Je mi tam nejlépe.
 https://www.youtube.com/watch?v=rTrZBHpHf9E












Komentáře

Oblíbené příspěvky