Dejchej ...




skrz Zenit pozoruju / sebe/ ?
ukazujem si fotky a mně přijde, že cokoliv Ti k nim řeknu, bude to málo, nevím, jak popsat to píchnutí
 v hrudníku, víš ?
Používáme světlo a já jsem hodně proti bleskům - paní Hochová říkala, že tě prozraděj a měla pravdu
Míša je zdravá a zpívá a občas pláče
včerejší cesta autobusem, za oknem pozorovala jsem oblohu a lesy a vodu a svobodu a věděla jsem, že šťastnější už budu jen párkrát v životě, ale budu, protože mám Tebe a tebe a TEBE a tebe
líbilo by se mi, kdyby kluci nosili látkový kapesníky, který nevoní aviváží a vyndavali by je šlachovitejma rukama .
. a holky jim říkali, že ví, že jsou tu od toho, aby byly ochraňovány
/ džíny a tenisky ještě nikomu nikdy nic nenapověděly /, nedivím se, že MUŽI jsou zmatení













Komentáře

Oblíbené příspěvky