vnímaný ZENITem .

umeju si vlasy a vypiju hodně vína a budu věřit na silný lásky
ať si slaví, kdo chce slavit, zejtra, pozejtří, dneska, příští čtvrtek ....srdce jsou VELIKÁ
babi dneska řekla  - miluje jí strašně, možná až moc a já opáčila, že není žádné až moc, milovat je bezmezný
nejsou měřítka
KDO NENÍ ZAMILOVANEJ ? do ničeho ? nikoho ?!  ...já takové neznám
třeba máte rádi skvrny ve svým oku, třeba vůni souseda, třeba jablečnej koláč ..... a třeba je toho tolik, že by bylo zbytečný to vypisovat .....
babi, on byl komunista ? ...... ne,........  děvkař
vypraný bejvalý svatební šaty, vyteklá bombička v kabele, dejchání, vnímání a chtění
SNY - víte, že toho, kdo vás chce zabít,  nezabijete vy motyčkou na záhonky ?
nemam sbaleno a měla bych mít, dvoje šaty a kartáček na zuby, kdybych chtěla tančit a líbat se
ten sen byl tak živej, že jsem se do Tebe dneska podruhý zamilovala  .... 
F. O. TA
.... srdce pozoruješ lupou pod světlem z okna, fotím za sklem dřevěné figurky, které jednou ožijí a půjdou na dort, jestli je stopy někam zavedou, a já je budu vyhlížet na nádraží za zamrzlým oknem, ne jako nevěsta, co žije v zimě a přes léto roztaje .... ale jako TY - perličková ovíněná princezna, co miluje tulipány a dostává obrázky, který polepuje sestřinýma nalakovanýma rukama.
TEN PRSTEN JSEM TI UKRADLA.






















Komentáře

Oblíbené příspěvky