možná .

... venku se psíčkem, slunce a sníh  a bahno a nad hlavama nám letělo éro a já skákala, mávala a on
 na znamení, že nás vidí, nakláněl se z jedné strany na druhou a já byla šťastná ...jako dítě, ještě zakroužil a letěl dál ve svobodné dálky a já se rozbrečela, něco ve mně je a nechce to ven, neumim to porodit, ale ten okamžik byl silný, že to ještě existuje -  že LIDI NA SEBE REAGUJOU, víš ?
/ také mě v sekundě napadlo, že to naklánění třeba není schválně a že teď spadne a v další sekundě mě napadlo, že svrhne bombu /  ....
a babička mi odpoledne říká : Ty jsi takový naše malý dítě. velký malý. / a já doufám, že má pravdu, protože Ty v to věříš a já věřím na Tebe. všeláska . /
baví mě lidi, na který ještě není nikdo připravenej a pak TI, co si povídají pro sebe, brala bych je jako kamarády / a nikdy by nebylo ticho ? /
/ na slunci je něco divnýho a jedinej, kdo si s tím neporadí, jsme my /
a dnes mi kluk, co je mu tak 16, říká : Dobrý den, ... no tywole, dobrej ,)




Komentáře

Oblíbené příspěvky