příroda .

..došla jsem na vysoký kopec, kde nebyli lidé, vítr je odehnal, ještěžetak
jestli svoboda chutná tak ledově, tak prosím, beru to, mé ruce tak vyschly, že vypadaly jako ruce stařeny, ale ta volnost, vůně hlíny a lesů, mokrého listí, pod kopcem na louce, jsem si lehla, roztáhla ruce, abych mohla přijímat sílu z vesmíru, v tu chvíli mi nebyla zima, bylo mi jen DOBŘE a teď, co to píšu, vysvitlo slunce, které se za celý den neukázalo.               Napadá mě jistý vzor a lehkost látky na sukni a tmavé skleněné korále, které překusuji   .....
....a cestou zpět jsem zašla na mé místo, tajně tam píšu, tajně tam kouřím a tajně miluju.
Nevydržela bych ve válce ani den, jsem srab, chcípla bych na zimu a pak na TO smutno.






jsem tak ráda sama.

Komentáře

booksinmycuppa píše…
"jestli svoboda chutná tak ledově" wow, nad tímhle tady teď rozjímám.

Oblíbené příspěvky