umim dejchat pod vodou .

nech ji volně dejchat .
nemůžu psát básně ? Nevíš, čím to je ?  ...ne, oprejskaným lakem na nehtech to nebude .
když utíkáme na vysoký kopce, na kterejch se smějeme
a já jsem jako dřevěná socha, zvedajíc ruce vzhůru k nebesům,  pro znamení SVOBODY
a v hlavě mi zněj housle  ... / a ty /
ponořená hlava ve studené vodě a zátylek co cítí to studený, to krásný, nadechuju se, plíce se roztáhly a nalepilo se na ně listí, kde jsou ryby ? vidím jen temně modrou a zelenou, protože červenou, kterou se vybarvují srdce, vidět nepotřebuju .. ruce padaj ke dnu a hledaj,  HLEDAJ, šmátraj
NECHCI NAD HLADINU .. / protože tam umim pít jen silný kafe  a svírat pěsti /




Komentáře

K. píše…
ty jsi
my!/(i)
vykradla myšLenky a srdce
prý to děsí ale já to mám tolik ráda.
i to, když jsi mi čtená.
tualkraplak píše…
,) - je dobře, že je nás víc, je to moc dobře

Oblíbené příspěvky