večery .

.. každej den pozoruju, jestli mam v oku nějaký jiskry, hodně skvrn, ale jiskry ?
když si dám červený nebo černý, jsou  tam vždycky
venku nosím plášť, je starej tak dvacet let a přísahám, že byste ho nikdo nechtěl
našla jsem džíny venku a zdeněk mi je zakázal vzít, čichala jsem k nim, nesmrděly
potřebovala bych na tejden pryč /tejden?/   ...ale kam !
jíst borůvky, pít černý pivo, psát na papír a ráno hladit psa na zápraží nějaký starý chalupy, z čaje by se kouřilo a já bych měla vyčesaný vlasy nahoru, ledabyle.
budík by nezvonil, protože by se mi chtělo vstávat samo od sebe a byla bych tam SAMA. / s tím starým hliněným hrnkem bez ucha a oprejskanou stranou /     .... protože mi rozumí o trochu víc, než zbytek
..rána by byla ještě v mrazu, zabalená v dece na starej židli, na který seděli lidi, co přežili válku

dneska mě paní shlídla od shora dolů, byla fialová a měla brejle, co se sami "zatmí" na světle, řekla jsem jí, že nejsou hezký
jdu pít víno, co jsem dostala za focení, kdyby k ničemu, tak k něčemu to přesto je,   haleluja

Komentáře

Oblíbené příspěvky