veroniku, tu, jež " neznám "

verun napsala báseň, ach, je to silná žena, máma

naučils mě užívat si skořici, ty vnitřky byly hrozně sladký, cejtila jsem to a dlužím Ti sedm korun za něco, co jsem chtěla, budeš mít na autobus ?
POLYKÁ NĚKDO ROZKOUSANOU SKOŘICI ?  / právě že ne, o to jde  / 
zjištění, že se říká k popukání a ne k pokukání, to druhý má pro mě smysl, ale naučím se to, když to tak je
27 let a ejhle

když podělíš se o sodovku, a téma může začít, zas, znova
CO TO S TEBOU JE ?!
zapíjet narozeného syna, štěstí ve vzduchu / a taky pár vodek, ne mých /
jsem z Tebe smutná, ale vím, že nemusím, protože to nic NEZNAMENÁ
vlasy od kouře, protože jsme byli v nekuřáckým, bazén rozdělit na močit / nemočit - funguje to ?!
hm

homér se rozešel, po stopadesátý, mám ho ráda a taky ho neznám

taková modrá se moc nevidí, na komůrku .

život .






Komentáře

Oblíbené příspěvky