lidé .

má síla spočívá v silné kávě, nic víc
došla jsem do knihovny půjčit si cizince od camuse a nemají ji, od něj maj pouze divadelní hru
a v té knihovně opět nedokázala vrátit kunderu - monology , protože něco takovýho pořád vedu
šla vyzvednout fotky z kinofilmu, přidělávku na A3 a ten bručoun, co si ani zákazníků nevšimne a vždy tam sedí u kompu, se zvedl a já říkám, co si jdu vyzvednout a on:
To je už ale starej film, že ?
ne, není, jen starej foťák
fajn ! změna - rozzářil se a mně došlo, jak už musí bejt znuděnej z těch fotek z dovolených, nucených úsměvů dětí z hračky, kterou jim pak seberou, hlavně je vyfotit šťastné !, z nudných fotek, které dělat musí, protože je to živí a poptávka je poptávka ....
ten bručoun se rozzářil a pak říká : ono, ty fotky, vypadají jako staré, že ?
ano, to je právě ono !
ano, to je právě ono !
ten muž mi popřál hezkej den a pozdravil ! .. bylo to hezký, těch pár minut - jemu jsem se do očí dívat mohla
to kafe je tak dobrý
byla jsem na poště, včera a dnes též a neposlala žádnej dopis
mam na sobě tlustej svetr svý ségry a silonky, rozpuštěný vlasy a pár bodnej ran v hrudníku
DÍKY ZA TO POČASÍ, JE NÁDHERNĚ ! * a začíná mě srát, jak si na něj každej stěžuje ....bohužel, večer budou přeháňky, fuj, to je ale léto
tlachy, aby bylo co mluvit
jak mě může někdo tak obohacovat a někdo tak vysávat , PROČ to dovoluju ?   - jo, už vím, pač má síla spočívá v silné kávě, nic víc                  ............

Komentáře

Oblíbené příspěvky