LEA .


lea mě navštívila, přijela za mnou až z prahe, vážím si toho
noha nijak zvlášť nebolí, spíš ruce z těch holí, takže pořádně nikam nedojdu, fotím na kinofilm a kupí se mi tady, rozbil se mi objektiv, opět bajonet - plast, haleluja .......
víno, dýňová polévka
ty korále mám od čarodějky, co paličkuje a lee se přetrhly v ruce, už jsou v pořádku
lidské krky mě fascinují čím dál více
lea je tak svá . a já ji mám v srdci a kinofilmu . a slíbily jsme si, že si začnem psát dopisy, protože to miluju a je to nejosobnější na dálku . člověk do toho může dát vše, co chce . přesně dle sebe, bez kompromisů, jaké zvolit písmo a  řádkování . vůně, emoce, zvuk .
chybí mi to .
a když přijela do našeho bytu, nadšeně vykřikla, že musí začít fotit, že tady sálá tolik energie a pak si přičichla k hmoždíři a já cítila ještě více, jak moc je pro mne důležitá, ikdyž se vidíme tak zřídka .
L E A *






Komentáře

Oblíbené příspěvky