ANO .

petra se vdala. nechtěla jsem příliš fotit, ale pár lidí mne zaujalo . oddávající vypadala jako moje babi .
možná to byla ona, když o tom tak přemýšlím , jirka tancuje hip hop, tak tam měl přátele . TEN KLUK V KŠILTOVCE A JEHO KOŠILE !
víte, že nejdůležitějším doplňkem třicátých let, byla kolenní ortéza ? ,)
a ten malej kluk s foťákem byl tak spontánní - fotil jen ženy . přímo . to bych se od něj chtěla naučit, je mi pořád nepříjemný fotit cizí lidi na ulici - přímo .
chtěla bych napsat pěti lidem dopisy .....ale nejde mi začít . včera jsem viděla kluka, ze kterýho je mi v hloubi duše smutno, protože nevím, jak spolu můžeme mluvit a trápí mě to . celý . mám ho tak ráda .
jdu plavat , nasadit brejle, používat tělo k něčemu dobrýmu. venku bude pršet a já to budu po oku sledovat . .... přemýšlím nad očima kluka z černobílýho filmu, tolik jisker k jeho vráskám, viděli jste, co dělají mužovo ruce, když chtějí zapálit svíčku ve větru ?! VIDĚLI ?  ach . minule jsem se bála svých očí, dnes jsou zastřené, ale pod vodou ? pod vodou je to jedno ! 

                                     





















Komentáře

Oblíbené příspěvky