v posledních týdnech , měsících

podařilo se mi konečně stáhnou nějaká fota z mobilu, nějak se nekamarádí s PC.
dnešek krásnej, zařízeny věci, které to potřebovaly, funkční expozimetr u praktiky a obdiv tomu muži, jak moc rozumí věci, kterou miluje . pozdravil mě bezdomovec a mně bylo stydno, že jsem to neudělala první .
svačila jsem na louce, uprostřed všeho . pole jsou rozrytá a teď moc mokrá, ale přijde to a dojdeme do středu vesmíru a všechnu tu sílu HLÍNY si půjčíme . dnes jsem vzala svého muže na tajné místo a když jsme přicházeli, zarazilo mě, že nepozdravil, když jsme odcházeli už řekl : na shledanou ......usmála jsem se .
charlie straight končí . poslouchám pořád jednu píseň dokola , dokola, dokola .
MILUJI, KDYŽ ...... najdu někoho jiného,  s barvami v hrudníku .


















Komentáře

Oblíbené příspěvky