OTY .B

Mám takovou teorii, že věcí už je na Světě dost, jde jen o to, je sehnat :D, objevit, milovat a dát jim život !
Přes net, v sekáčích a všude možně po babičkách, kamarádkách, známých, se dají sehnat kožené kvalitní boty, někdy zcela nové ...a hlavně, pokud jsou opravdu po babičkách, vždy budou kožené, protože dříve vyráběli kvalitu !Asi jsem sběratelka, z bot nevyrostu, sháním ty extrémní, někdy se musím krotit a sehnat taky nějaké, které by se k něčemu hodily a daly nosit i na kostkách :D
Dnes jsem sehnala troje , uáááh .....
Jdu jim dát život .
Báj ..

90 Kč, kůže, nové ze sekáče

120Kč, kůže   Snaha - v obchodě !

400 Kč, kůže, nepromok, jezdecké ,)
přes internet





Vogue, Francie, kůže, uvnitř beránek :)
/ namaluj mi beránka /
přes net


sběratelka 

Komentáře

xi píše…
Ty za stodvacet jsem si taky byla zkusit :) ale bohuzel, nemela jsem na ne odvahu. Ale ty v nich budes vypadat skvele! V patek :)

Oblíbené příspěvky