Ota Pavel .

v neděli jsme navštívili Muzeum Oty Pavla v Buštěhradu . 
spousty nádherných fotek, ale opravdu spousty, 25 minutový film, bezvadná paní, co o něm ví mnohé a tvrdí, že její dcera ještě více .
V muzeu se nesmí fotit, tak jen foto zvenku.
Vřele doporučuji !
a paní nám doporučila dokument :

krásný, ač smutný dokument .
Z Buštěhradu jsme jeli na Válovky, malířky, o tom až příště . 

dnes uběhnuto cca 14 km, Mína při mně jela na kole, 
bylo to bezvadné .
jsme dobré .
zatím v tom vedru žiju .
 Luc to řekla dobře, vedro je pro lenochy, 
páč jediné, co se dá dělat, je se někde válet .
Při výstavách pršelo .
HA !



                s Marti a Luc na pivu . Marti muzeum doporučila zase nám a já ho vřele doporučuji všem .


                      tahle paní se mi děsně líbila, měla nalakované nehty a špatně namalované                                                obočí, byla tam sama s pivem. Luc tvrdila, že jsem to já za třicet let .
                                                                     tak snad jo .

Komentáře

Zašek píše…
ta poslední fotka to zabila :D

Oblíbené příspěvky