uklízení a výročí .


dnes uklízení, snad celý den, jenže s Rozou to vážně nejde :D
hezky jsem si prostřela, jdu pověsit prádlo,Roza drží vázu s kytkou, kterou oškubala, než se znova otočím, sedí na stole, taková chvilka, hezky se u toho smála .
já už méně, ale taky trochu .
dožehlila jsem, nenávidím to, nenávidím !
možná proto, že je u toho jak v létě :(

chybí mi kamarádi, dlouho jsme se neviděli pohromadě .
chybí mi pozvání na kafe a buchtu v neděli odpoledne, když prší .
zdeněk opět zapomněl na výročí, každý rok řekne to samé, znám to nazpaměť .
a tak si napsal vzkaz na zítra, aby nezapomněl a aby nezapomněl koupit žrádlo pro psa :D
to jsem si musela vyfotit , fakt dobrý .
zítra očekávám nejlevnější kytky z Kauflandu, možná ho něco osvítí a zajde k zahrádkářům a přinese hezčí, ty jsem si dnes chtěla koupit, nebyly, prý mrzlo .
Jen ať mrzne, nemohu se toho krásného počasí nabažit !
konečně !






 

Komentáře

Oblíbené příspěvky