venku .

 .. z dneška, tři hodiny chůze, lidi nikde a to jsem nešla necestami . takže fajn ! na Babylonu dva muži se sekerou, říkám : byli jste se koupat ? jo, paní, doporučuju Vám to . / hm, tak až zítra :D / škoda, že jsem je nezastihla ve vodě ! 

Když mám volno, vždy to proložím nějakým výšlapem nebo během, páč s holkama se tak daleko za rozumný čas nikam nedostanu .  Včerejší večerní běhání nic moc, přišlo mi, že běžím tři dny. Chodím teď s čelovkou aVávrou, strašně mi vyhovuje, jak nevidím lidi. Sníh poletuje . Cestou zpět se ochladilo . 

Horká polévka, čaj s medem a Milka . Určitě ji sním dnes celou . Zdeněk v práci do rána .

Když nejsem venku,přijde mi to jako zbytečný čas, ne že by tu nebyla práce, ale asi na to kašlu nebo tomu dám dnes jen chvíli. Jdu si pustit detektivku a prohlížet fotky . Mám se .












Komentáře

Oblíbené příspěvky