Jaro, léto, boty





Když vím v zimě, že na jaro nemám boty, pořizuji je právě v zimě, poněvadž jsou tak dvakrát levnější. Oboje jsou ze Zalanda. Vždy se snažím o značce najít co nejvíce, ne vždy se mi to daří, ale ráda to vím, myslím, že půlka národa nosí "známé" značky o kterých neví vůbec nic, hlavně, že jsou vidět. Zrovna u Calvin Klein mi přijde nechutné, jak moc potřebují (výrobce i majitelé)  mít přes půl kabelky či mikin křiklavý název. Nepřijde mi to hezké. Kupovala jsem před dvěma lety kabelku v Kara a paní říkala, kvalita je vidět na první pohled, nemusí to mít napsané. Tak nevím, platí to? 😉

Baleríny jsou měkké jako bačkůrky, možná tak i vypadají, ale mě zaujaly hned. Je to ovčí kůže.

Aldo kožené jen zvenku, nic extra, ale pohodlné.

Tak snad je trochu užiju a nebudu v nich zas jen v lese....ale spíš si myslím, že budeme. Boty jsou má slabost. 


Komentáře

Oblíbené příspěvky