z posledních dní ....svoboda .

.. neříkám, že když jste doma s dětmi, můžete kdykoliv cokoliv.
ALE ...
nejsem na dvanáctce v nemocnici v respirátoru ve dnech, které jsou mi naplánovány .
mohu být venku téměř vždy, kdy chci. 
a sama venku také často, což je dar ❤
vůbec mi nevadí, že vídám míň a míň lidí, ráda bych zašla do starý hospody a dala si pár piv s kamarády, což teď úplně nejde (kojení, ne neočkování! ).. ale zas půjde, ale nepotkat nikoho v přírodě, to je naprostá pecka ! a já znám, kam chodit, kde nepotkáte živou duši .
dnes jsem šla raději i na samoobslužnou pokladnu s nákupem jak "kráva" .
snad ze mne nebude asociál...časem :D

cvičení hasičů..náhodně .

začíná se kácet strašně stromů, nemyslím smrky,myslím stoleté stromy ve městech , podýl silnic...
a tady se omlouvám, ale TO MĚ STRAŠNĚ SERE !








 Pepa na břiše ,)




 

Komentáře

Oblíbené příspěvky