Dotknout se duše je koupená, formou rozhovoru.
Moc mu fandím, žít bych s ním nechtěla.
To mužství je nádherný, 
když je na dálku.
Když ho posloucháte, má hodně romantickou duši, 
přitom musí být silná .
Druhá kniha je z knihovny, 
Přebal mne zaujal, uvidím, přijde mi tak jiná, 
že jsem na ni dost zvědavá .

Docela teď čtu, včera jsem četla až do dneška 😅🙂 do jedné v noci .

Měla jsem půjčenou knihu od Aleše Palána, a knihu, 
kde popisovali svůj příběh děti z dětského domova.
31 výpovědi . Dejte dětem šanci . (Organizace)
To bylo strašné číst, ale přečetla jsem celou.
Jak mám děti, snáším mnohem méně čtivo o světových válkách, koncentračních táborech, apod.

Miluju naší knihovnu a milé paní knihovnice, kafe mají také skvělé a to za deset korun, z mašiny.
Prostory jsou opravené, celá budova a líbí se mi moc.


 Na uvolnění 🙃
Stáhla jsem si všechny díly Harryho Pottera 
a postupně koukám, 
Někdy jsem tak napjatá! 😅....ty kouzelnické
Scénky, třpytky, ohňostroje, oblečení, to je taková nádhera .



 



Komentáře

Oblíbené příspěvky