Mluvené slovo a kafe .


koupila jsem si přes bazar CD přehrávač, páč už jsme žádný v domě neměli,
to, že opět přišel promáčknutý tu snad ani rozebírat nebudu.
občas by mohlo přijít něco v pořádku, ušetřilo by mi to spoustu času :)
tvaroh, co jsme dostali, chutná jak smetana, cukr .
kafe hořký .
na přehrávači se snažím poslouchat hry, někdy namluvené knihy, 
dětem často pouštím k večeru pohádky .
super věc :)
jen toho ticha na to moc není a Maigret má 4h :)

CD jdou totiž půjčit v knihovně, což je fajn .
takže jedu takhle po "staru" ...

dnes mi po týdnu zdržování,hledání a volání nepřišel balík od Desenio.cz,
plakáty,měla jsem to jako dárek, tak mě to fakt štve, na vinně i PPL,která popletla dresu a 
Desenio si prý vyžádal balík zpět, bez jediné informace mně !
takže díky za ztrátu času .


fotky knihovny v Domažlicích,mám
to tam ráda, vyborný kafe za 15 Kč z mašiny, milí lidé .
dnes si jdu vyzvednout knihu, 
kterou neměli, koupili, zařadili, což je bomba !





 

Komentáře

Oblíbené příspěvky